Η ΤΑΙΝΙΑ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ

1. ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΜΑΜΑ!


Ο τίτλος της ταινίας είναι  «ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ ΜΑΜΆ».

Το θέμα της ταινίας είναι τα  αθλήματα και η φροντίδα της μάνας.  Στην ταινία βλέπουμε τη μητέρα να φροντίζει το παιδί της και να του συμπαραστέκεται στα αθλήματα. Συμπέρασμα της ταινίας είναι ότι όλες οι μανάδες αγαπάνε τα παιδιά τους και τα φροντίζουν.    
 
Το θέμα της ταινίας είναι, ακόμη, τα παιδιά που κάνουν διάφορα αθλήματα και τα βοηθούν οι μανάδες τους και τα ενθαρρύνουν.

Στην ταινία βλέπουμε….

…ότι οι μαμάδες φροντίσουν τα  παιδία τους να πηγαίνουν σχολείο. Τα παιδία ασχολούνται με κάποιο άθλημα και παίρνουν μετάλλια και οι μαμάδες τους  κλαίνε από τη χαρά τους.
         
….βλέπουμε ότι κάθε μαμά ξύπνα το παιδί για το σχολείο, του έχει έτοιμο το πρωινό  και παράλληλα το στέλνει και σε αθλητικές δραστηριότητες και το παιδί ευχαριστεί τη μαμά του γιατί μέσα από αυτά έμαθε να κάνει πράγματα και να είναι καλός.

Πραγματικά, στην αρχή το παιδί κοιμάται, μετά, νωρίς το πρωί, το ξυπνάει η μάνα του να πάει σχολείο, τρώνε πρωινό και φεύγουν για το σχολείο. Μέσα στο  video δείχνει τα παιδιά να παίζουν και να κάνουν διάφορες δραστηριότητες.

Στην ταινία βλέπουμε, επίσης, …

… τέσσερις μητέρες με τα παιδία τους που ξυπνούν. Επίσης τα παιδία τρώνε πρωινό και μετά πάνε ο καθένας στο δικό του άθλημα. Ένα αγοράκι παίζει Βόλεϊ, ένα κοριτσάκι κάνει ενόργανη, το τρίτο αγοράκι κάνει κολύμβηση ..Στο μεταξύ οι μαμάδες είναι σπίτι και κάνουν δουλειές...Όσο μεγαλώνουν τα παιδία τόσο τα καταφέρνουν καλύτερα και στο τέλος τα κατάφεραν μια χαρά .

….βλέπουμε παιδιά που τρέχουν, που κάνουν αθλητισμό και οι μαμάδες τους καμαρώνουν.

….βλέπουμε ότι οι μαμάδες φροντίζουν τα παιδία τους που πηγαίνουν σχολείο. Τα παιδία που ασχολούνται με κάποιο άθλημα, όταν παίρνουν μετάλλια, οι μαμάδες τους κλαίνε από τη χαρά τους.

Στην ταινία βλέπουμε, τέλος,…

….παιδιά ξένης χώρας που προσπαθούν με πολύ κουράγιο για να έχουν ωραίο σώμα. Οι μανάδες κάνουν όλο το κουράγιο για μας.


….παιδιά ξένης χώρας που προσπαθούν με πολύ κουράγιο για να έχουν ωραίο σώμα. Οι μανάδες κάνουν όλο το κουράγιο για μας!

Συντακτική Ομάδα - μαθητές των τμημάτων Δ1, Δ2 και ΒΑ1:  
Βενζινακάκης Δημοσθένης,  
Βλασταράς Γιάννης,
Βλασταράς Νίκος, 
Μεσαλούρη Άννα - Μαρία
Ελέζι Ρέντισον,  
Νικολάου Μαριέλα, 
Πάσχου Κατερίνα,
Στεφανή Μαρία. 
Κουτμάνης Άρης 




________________________________________________________________________
________________________________________________________________________



2. Jinxy Jenkins, Lucky Lou


Ένα αγόρι και κοριτσάκι που ήταν μέσα σε ένα καροτσάκι. 

Στην ταινία είδα δύο παιδιά που ήταν δίπλα,  ένα αγόρι και ένα κορίτσι.  Το κορίτσι ήταν πολύ χαρούμενο τη μέρα που συνάντησε το αγόρι. Μετά βγήκε στο δρόμο το κορίτσι και είδε ένα χαρτί και πήγε στο αγόρι, πολύ χαρούμενη που τον είδε. 

Στο βίντεο βλέπουμε ένα αγόρι και ένα κορίτσι. Το κορίτσι είναι τυχερό ενώ το αγόρι είναι άτυχο. Στο μεταξύ, όταν βγαίνει το αγόρι έξω από την πόρτα αρχίζει να βρέχει ενώ, όταν βγαίνει το κορίτσι από την πόρτα έχει ήλιο. Βγαίνουν και οι δύο έξω. Μετά το κορίτσι ήθελε να πατήσει σε μια λακκούβα με νερό άλλα πάτησε σε ένα χαρτί ενώ ο αέρας παίρνει την ομπρέλα που κρατάει το αγόρι. Στη συνέχεια, η κοπέλα παίρνει από ένα ανθοπωλείο και τα λουλούδια. Τα λουλούδια άνθισαν και κάτι πουλάκια ήθελαν να βάλουν στο κεφάλι της ένα στεφάνι λουλούδια. Όταν βρέθηκαν οι δυο τους, πέρασαν καλά, το διασκέδασαν και στο τέλος έφαγαν και ένα παγωτό.


Ήταν δυο άνθρωποι ένας καλότυχος και ένας άλλος κακότυχος.  Κάποια μέρα συναντήθηκαν και έκαναν μια μεγάλη βόλτα που είχε πολλά σκαμπανεβάσματα. Και έτσι προσγειώθηκαν σε μια γέφυρα. Στο τέλος απόλαυσαν το παγωτό που έπεσε από τον ουρανό μισό μισό.


Το αγόρι και το κορίτσι συναντιούνται για πρώτη φορά. Το αγόρι είναι άτυχο ενώ το κορίτσι είναι τυχερό και η ζωή της είναι υπέροχη. Το κορίτσι θέλει να βοηθήσει το αγόρι αλλά το αγόρι σηκώνεται και φεύγει. Μετά, το αγόρι γλιστράει και πέφτει μέσα σε ένα καρότσι που αρχίζει να τσουλάει και φτάνει στο κορίτσι.  Το κορίτσι πέφτει μέσα στο καρότσι και αρχίζει ένα τρελό ταξίδι. Στην αρχή, τρέχουν στους δρόμους. Το αγόρι φοβάται ενώ το κορίτσι είναι χαρούμενο. Και τα δύο παιδιά τινάζονται στον αέρα και , ενώ το καρότσι φτάνει στην άκρη ενός γκρεμού και πέφτει προς τη θάλασσα, το αγόρι ανοίγει την ομπρέλα, πετούν στο αέρα και προσγειώνονται σε μια γέφυρα. Τότε, πέφτει ένα παγωτό φράουλα και το τρώνε και οι δύο μαζί. 

Συντακτική Ομάδα - μαθητές των τμημάτων Δ1, Δ2 και ΒΑ1:  

Μεσαλούρη Άννα - Μαρία
Ελέζι Ρέντισον,  
Νικολάου Μαριέλα, 
Στεφανή Μαρία
Κοζιού Μαρία 
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________






3. ΜΠΛΕ ΚΑΙ ΚΟΚΚΙΝΗ ΟΜΠΡΕΛΑ 
Ταινία της εβδομάδας: «Η μπλε ομπρέλα»


Στην ταινία είδα ένα δρόμο με  σκουπίδια. Εκεί υπήρχαν μια μπλε και μια κόκκινη ομπρέλα. Μετά αυτές οι ομπρέλες περπατούσαν στο δρόμο ενώ έβρεχε  πολύ. 
Η μπλε ήταν πολύ πολύ χαρούμενη.
Και μετά έδειξε ένα μηχάνημα
και πάρα πολλά φωτάκια. Στην αρχή οι δυο ομπρέλες περπατούσαν μαζί, έπειτα χωρίστηκαν οι δρόμοι τους και η μπλε ομπρέλα στεναχωρήθηκε αλλά μετά ξανασυναντήθηκαν. Στο τέλος, οι δυο ομπρέλες πήγαν κάπου και κάθισαν μαζί και ήταν χαρούμενες.

Στην ταινία βλέπουμε, επίσης, ότι οι δύο ομπρέλες θέλουν να είναι μαζί αλλά πρέπει να ξεπεράσουν πολλά εμπόδια και περιπέτειες.

Το βράδυ βγήκαν όλοι οι άνθρωποι με τις ομπρέλες τους και ήταν ένας άνθρωπος που είχε μια μπλε ομπρέλα και η ομπρέλα χαμογελούσε. Όταν σταμάτησαν, είδε μια κόκκινη ομπρέλα και του άρεσε και μετά χάθηκε η μπλε ομπρέλα και τη βοήθησαν οι φίλοι της για να μην χτυπήσει και μετά τη βρήκε η κοπέλα που είχε την κόκκινη ομπρέλα και ήταν πάλι μαζί. 


Συντακτική Ομάδα - μαθητές των τμημάτων Δ1, Δ2 και ΒΑ1:  

Μεσαλούρη Άννα - Μαρία
Νικολάου Μαριέλα, 
Πάσχου Ισιδώρα

________________________________________________________________________



4. ΔΥΟ ΧΤΑΠΟΔΙΑ ΣΤΗ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ 


Η ταινία των δύο χταποδιών.



Στο βίντεο είδα δυο μικρά χταποδάκια που είναι ερωτευμένα. 

Το ένα χταποδάκι ήταν μέσα στην γυάλα και εμφανίστηκε ένας άνθρωπος που έχει ένα αυτοκίνητο.

Στην ταινία είδα δυο χταπόδια που είναι ερωτευμένα πολύ και το ένα το χώρισαν από το άλλο, το πήγαν στο ενυδρείο για πούλημα. Μετά το πήρε αυτός που το πουλούσε και το έβαλε μέσα σε ένα κουτί που βάζουν τα πράγματα που είναι κατεψυγμένα. 
Και στη συνέχεια το ροζ έτρεχε να σωθεί γιατί ήταν λυπημένο που έχασε το ταίρι του και μετά ήταν στενοχωρημένο πολύ .

Στο βίντεο βλέπουμε δύο χταπόδια μέσα στην γυάλα με το νερό που είναι πολύ ερωτευμένα και το ένα το παίρνει ο άνθρωπος και το βάζει σε ένα δοχείο ενώ το άλλο μένει μόνο του μέσα στην γυάλα με το νερό .
Ο άνθρωπος το βάζει σε ένα αυτοκίνητο. Το άλλο χταπόδι βγαίνει από την γυάλα από το νερό για να πάει να σώσει το άλλο χταπόδι.
Το άλλο χταπόδι που ήταν μέσα στο δοχείο βγήκε από εκεί και πάτησε το χειρόφρενο και το αμάξι πήγαινε δεξιά και αριστερά. 
Τότε, το χταπόδι πετάγεται απέξω και βρέθηκε πάνω σε ένα πεζούλι κοντά στην θάλασσα και την βλέπει και ήθελε να πάει να πέσει.
 Αλλά ο οδηγός  δεν το προλαβαίνει να το πάρει γιατί είχε βοήθεια από το άλλο χταπόδι. 
Και έζησαν αυτοί καλά και εμείς καλύτερα!

Τα χταπόδια βρίσκονταν σε ένα pet shop στην Σαντορίνη. Μετά τους πήραν σε ένα φορτηγό.
Το πορτοκαλί χταπόδι φοβήθηκε ότι θα την κομματιάσουν οι άνθρωποι.Τελικά φοβήθηκε ο πορτοκαλί φίλος μας και πήδηξε έξω από το ενυδρείο .Ύστερα πήγανε κοντά στη θάλασσα.Τα δύο χταπόδια πιάστηκαν σε ένα σχοινί ενώ ο άνθρωπος δεν έβλεπε μπροστά του κι έπεσε στη θάλασσα.Μετά, τον πορτοκαλί φίλο μας τον άρπαξε ένας άσπρος γλάρος.Το ροζ χταπόδι τέντωσε το σχοινί για να το σώσει.



Στην αρχή βλέπουμε δύο χταπόδια που είναι αγαπημένα και το ένα το αρπάζει ένα χέρι, το ζυγίζει και το δίνει σε έναν άνθρωπο που το βάζει στο αγροτικό και παίρνει δρόμο για το σπίτι του. 



Σε αυτή την ταινία βλέπουμε δύο χταπόδια να βρίσκονται μέσα σε ένα ενυδρείο. Όμως ένας κύριος πήρε το ένα και πήγε να το πουλήσει. Όμως βγήκε το άλλο από το ενυδρείο και έτρεξε να το σώσει. Μετά από πολλές προσπάθειες κατάφεραν να σωθούν και τα δύο πηδώντας πάνω στο γλάρο. 

Συντακτική Ομάδα - μαθητές των τμημάτων Γ1, Ε1, Ε2, Δ1, Δ2 και ΒΑ1:  
Ελέζι Ρέντισον  
Νικολάου Μαριέλα 
Στεφανή Μαρία
Κοζιού Μαρία 
Παπανδρέου Νίκος
Γανωτόπουλος Αποστόλης
Στεργιόπουλος Γιάννης
Γερμανός Βαλάντης
Πάσχου Αναστασία
Βαρσαμάς Νίκος
Κουτμάνης Άρης




_________________________________________________________________________________

5. ΤΟ ΣΚΙΑΧΤΡΟ


Σε αυτή την ταινία βλέπουμε ένα σκιάχτρο να παρακολουθεί πως κατασκευάζονται τα τυποποιημένα προϊόντα. Αυτό δεν ήταν ευχάριστο. Στο τέλος το σκιάχτρο μαγείρεψε ένα σπιτικό φαγητό για να δείξει ότι είναι καλύτερο από τα τυποποιημένα προϊόντα. 


Στην ταινία είδα ένα παιδί που ήταν από ξύλο. Μετά περνούσε από το τούνελ με ένα σφυρί. Στην συνέχεια περπατούσε και ξαφνικά είδε μια περγολιά και χάρηκε πολύ. Στο τέλος είχε και μαγαζί που πουλούσε μια αγελάδα που ήταν σε κλουβί .



Μια μέρα ένα σκιάχτρο πήγε για δουλειά αλλά δεν του άρεσε η δουλειά του. Και αποφάσισε να φύγει για να βρει μια νέα δουλειά. Τελικά τα κατάφερε να βρει μια νέα δουλειά και αυτή η δουλειά ήταν σε ένα αγρόκτημα. Κάποια στιγμή άρχισε να βγάζει τα δικά του προϊόντα.


Ήταν ένα σκιάχτρο που πήγαινε στην δουλειά του και του λέγανε να πάει να φτιάξει φαγητά.  Όταν όμως έβλεπε τα ζώα να τα κάνουν έτσι στεναχωριόταν και μετά, όταν πήγε σπίτι του είδε μια πιπεριά και την έκοψε και τότε σκέφτηκε να ανοίξει μαγαζί δικό του.  Έτσι το άνοιξε και μετά όλοι πήγαιναν στο μαγαζί του. Τέλος, πήγε ένα κοράκι που ήτανε από σίδερο, του έκανε στο αυτί του κοα-κοα και το έδιωξε. 


Συντακτική Ομάδα - μαθητές των τμημάτων Δ1, Δ2 και ΒΑ1:  
Νικολάου Μαριέλα 
Κουτμάνης Άρης
Μεσαλούρη Άννα Μαρία
Πάσχου Ισιδώρα


________________________________________________________________________________________________________________________________________________


6. Mε ένα κομμάτι κιμωλία




Είδα στην αρχή το αγοράκι να κάθεται σκεπτόμενο στο προαύλιο του σχολείου.  Μετά από λίγο πήρε την κιμωλία και άρχισε να ζωγραφίζει στο πάτωμα νούμερα. Έπειτα χόρευε πάνω στα νούμερα.  Επίσης έδειξε να είναι στην τάξη μέσα και να γράφει διαγώνισμα.!
 Είδα το αγοράκι να κάθεται στην γωνιά και οι φίλοι του να του μιλάνε άσχημα. Στη συνέχεια, σχημάτισε στο προαύλιο νούμερα και χόρευε. Τέλος, τον βλέπουμε να κάθεται στο θρανίο και να γράφει το διαγώνισμά του.
Στην ταινία που είδα ήταν ένα αγοράκι που οι γονείς του φώναζαν και συγχρόνως το μάλωναν κι αυτό. Το παιδί αυτό ήταν μόνο με ένα πράγμα χαρούμενο διότι ένα πράγμα τον ευχαριστούσε.  Ο χορός.  Μόνο με  αυτόν ξεπερνούσε το πρόβλημα που είχε .Ήταν που στο παιδί μόνο οι γονείς του έφταιγαν.

Στην ταινία είδα ένα αγόρι που το κορόιδευαν στο σχολείο και στο σπίτι οι γονείς φωνάζανε . Το αγόρι ήθελε να ξεφύγει και άρχισε να χορεύει. 


Το πρόβλημα που αντιμετωπίζει το αγόρι αυτό είναι ότι οι γονείς του τσακώνονται. Η κιμωλία τον βοηθά στο να ξεχνάει τα προβλήματά του. Χορεύει γιατί έτσι αντικαθιστά τις άσχημες αναμνήσεις με όμορφες.



Η ταινία είναι ένα σχόλιο πάνω στο σχολικό εκφοβισμό και γενικά στον εκφοβισμό.


Συντακτική Ομάδα - μαθητές και μαθήτριες των τμημάτων  Δ2 και ΒΑ1:  

Βλασταράς Νίκος
Μεσαλούρη Άννα Μαρία
Σορώκου Αθανασία
Νικολάου Μαριέλα
Βενζινακάκης Δημοσθένης

________________________________________________________________________________________________________________________________________________

7. Μια μέρα σε ένα σχολείο της Φινλανδίας -
A day at a Finnish school









8. LILA

Ήταν ένα κορίτσι που μέσα από τις ζωγραφιές της έδινε τη χαρά σε όλο τον κόσμο και τα πράγματα τα άλλαζε.  Μέσα από τις ζωγραφιές της έβλεπε πράγματα με δικά της μάτια, τα της φαντασίας.

Στην ταινία που είδα ένα κορίτσι που έκανε πολύ ωραίες ζωγραφιές και οι άλλοι την κοίταζαν πολύ παράξενα και γελούσε πολύ. Ακόμα ζωγράφισε και ένα ζευγάρι  που καθόταν και τους έκανε όπως τους είδε. Της άρεσε πολύ να σχεδιάζει.


Στην ταινία αυτή παρακολουθήσαμε μια κοπέλα που ήξερε να ζωγραφίζει καλά. Το διαφορετικό ήταν ότι δεν ζωγράφιζε αυτά που έβλεπε αλλά αυτά που φαντάζονταν. Αυτά που ζωγράφιζε ήταν χαρούμενα γιατί ήθελε και οι άνθρωποι να είναι χαρούμενοι. Ενώ στις άλλες ζωγραφιές σχεδίαζε άλλους ανθρώπους, στο τέλος ζωγράφισε μια κοπέλα που ήταν η ίδια και τους δυο γονείς που είχαν πεθάνει.

Ήταν ένα κορίτσι που της άρεσε να ζωγραφίζει και της άρεσε πολύ να ζωγραφίζει τους ανθρώπους που κάθονταν ή νιώθανε μοναξιά και όταν προχωρούσε στο δρόμο από πίσω της γίνονταν ζωγραφιές. Στο τέλος, βρήκε τους γονείς της και την πήρανε και ζήσανε αυτοί καλά και εμείς καλύτερα.



Συντακτική Ομάδα - μαθητές και μαθήτριες των τμημάτων  Δ1 και Δ2:  

Κουτμάνης Άρης
Μεσαλούρη Άννα Μαρία
Νικολάου Μαριέλα
Πάσχου Ισιδώρα
_________________________________________________________________________________



9. Van Gogh - Σκιές






10. Ο πλούσιος και ο φτωχός 
Στην ταινία είδα ένα αγόρι κι ένα κορίτσι που ήταν φτωχό και δεν είχε ούτε νερό να πιει. Και  έτσι έπινε βρόμικο νερό. Στην συνέχεια έκαναν κι βόλτα με ποδήλατα. Το μικρό κορίτσι είχε πάει στο σχολείο για να μορφωθεί. Και στο τέλος το μεγάλο αγόρι πήρε αγκαλιά το μικρό κορίτσι και γελάγανε πολύ.

Ήταν ένα αγοράκι και ένα κοριτσάκι.  Το κοριτσάκι ήταν  φτωχό ενώ το αγοράκι ήταν πλούσιο. Ξύπναγαν ο ένας ξεχωριστά από τον άλλο.  Το κοριτσάκι που ήταν φτωχό έπινε βρόμικο νερό και το αγοράκι πήγε και την βοήθησε και της έφερε καθαρό νερό. 

Στην ταινία βλέπουμε ένα πλούσιο αγοράκι κι ένα φτωχό κορίτσι που πάνε σχολείο με ό, τι διαθέτουν. Γιατί το κορίτσι δεν έχει ούτε τα βασικά, ενώ το αγόρι είναι πλούσιο και διαθέτει τα βασικά κι πολλά ακόμα. Αφού πήγαν στο σχολείο το πλούσιο αγόρι λυπήθηκε το φτωχό κορίτσι.
Τέλος άλλαξε το βρόμικο νερό σε καθαρό νερό. 
Επίσης μου άρεσε πολύ το θέμα!


Στο βίντεο βλέπουμε ένα αγόρι και ένα κοριτσάκι. Στην αρχή βλέπουμε ότι ενώ το αγόρι είναι πλούσιο, το κοριτσάκι είναι φτωχό. Ξυπνούν και οι δύο σε διαφορετικά  σπίτια. Το αγόρι τρώει δημητριακά με γάλα ενώ το κοριτσάκι τρώει μόνο ρύζι. Επίσης πάνε και οι δυο τους να γεμίσουν ένα μπουκάλι με νερό. Το αγόρι το γεμίζει από την βρύση του σπιτιού του και ήταν καθαρό, όμως το κοριτσάκι το γεμίζει από την λίμνη που ήταν βρόμικο. Στο τέλος βλέπουμε ότι το αγόρι ταξίδεψε μέχρι εκεί για να δώσει το καθαρό νερό στο κοριτσάκι.

Σε αυτό το βίντεο αναφέρεται ότι το πλούσιο παιδί τα έχει όλα στο σπίτι του, τραπέζι, το κρεβάτι του τα παπούτσια του, ενώ το φτωχό ζει σε παράγκα. Το πρωινό του φτωχού έδειχνε ότι έτρωγε ρύζι ενώ ο πλούσιος δημητριακά.  Έπειτα μας έδειξε ότι ο πλούσιος πήγε να επισκεφτεί το φτωχό κορίτσι και του έδωσε ένα μπουκαλάκι νερό και στο τέλος την πήρε αγκαλιά, άρα καταλαβαίνουμε ότι ο πλούσιος και ο φτωχός μπορεί να έχουν τελείως 
διαφορετική αντίληψη των πραγμάτων αλλά η ουσία μένει ίδια.


Συντακτική Ομάδα - μαθητές και μαθήτριες των τμημάτων  Δ2 και ΒΑ1:  

Βλασταράς Νίκος
Μεσαλούρη Άννα Μαρία
Στεφανή Μαρία 
Νικολάου Μαριέλα
Πάσχου Κατερίνα













12. Η δημιουργία ενός βιβλίου








13. Τα φανταστικά ιπτάμενα βιβλία του κυρίου Λέσμορ


Στο βίντεο βλέπουμε έναν κύριο με πολλά βιβλία, να διαβάζει και να γράφει κάτι μέσα στο βιβλίο και μετά άρχισε να φυσάει έντονα. Και να φεύγουν βιβλία και μια τηλεόραση. Άρχισαν να φεύγουν σπίτια και ανθρώπους. Ο κύριος ήταν σε ένα σπίτι επάνω και προσπαθούσε να σωθεί από τον κίνδυνο. Τελικά βρέθηκε σε μια τρύπα από σύννεφα. Μετά βρέθηκε κάπου που ήταν μόνος του και ήταν πολύ στεναχωρημένος και με ένα βιβλίο στο χέρι του και περπατούσε πάνω σε φύλλα βιβλίου. Και μετά ήρθε μια νεράιδα με κάτι βιβλία που έμοιαζαν σαν πουλιά.



Συντακτική Ομάδα - μαθητές των τμημάτων.... ΒΑ1:  
Ελέζι Ρέντισον  
Νικολάου Μαριέλα 
Στεφανή Μαρία
Κοζιού Μαρία 
Πάσχου Κατερίνα
______________________________________________________________________________________



14. Ο γέρος και η θάλασσα

_________________________________________________________________



15. Χάρος εναντίον Πειρατή 
του Dmitri Voloshin





Δημοσίευση σχολίου